O produkte
Na dokončenú SDK alebo murovanú priečku môžete bez obáv zavesiť kuchynskú linku alebo iný nábytok podľa toho, kde v obytnom priestore je stavebné puzdro umiestnené. Stavebné puzdro Atlas Komfort je určené pre dvere drevené alebo celosklenené, a to od ľubovoľného výrobcu dverí. Takisto je vhodné pre dvere MASTER DOOR a IDEA DOOR z našej produkcie. Pre štandardnú prechodovú výšku 1970 a 2100 mm vyrábame puzdrá unikátnou metódou klinčovania a pre atypické prechodové výšky dodávame stavebné puzdro zvárané. V prípade murovanej priečky musí mať stavebný otvor preklad – stavebné puzdro nie je schopné niesť zaťaženie. Celé puzdro je z kvalitného pozinkovaného plechu.
- určené na dokončenú hrúbku priečky 150 mm
- použitie na SDK aj murovanú priečku
- možnosť atypických rozmerov až do priechodovej výšky 2 400 mm
- pre maximálnu hmotnosť jedného dverného krídla 120 kg
- vysokokvalitný a veľmi tlmiaci pohybový mechanizmus v špeciálnej hliníkovej koľajnici
- vyberateľná horná koľajnica
- nastaviteľný predný doraz (zadný doraz sa montuje pri výrobe)
- synchrónny posuv je v cene
- vodiaci tŕň s presným vymedzením na stred puzdra
- na kapsu puzdra je možné umiestniť vypínač
- pojazdy a príchytky pre drevené dvere sú súčasťou puzdra
- doživotná záruka
Za príplatok:
možnosť dokúpiť tlmiaci doraz. Na tlmenie z oboch strán je nutné použiť dva jednostranné tlmiace dorazy
Galéria / inšpirácia
Máte záujem o produkt?
Nájdite
najbližšieho predajcu
Nezáväzne popýtajte
Ponuka spracovaná na mieru práve Vám.
Do troch dní poznáte cenu.
Zavoláme
vám späť
Technické informácie
Štandardná šírka priechodu | 1250, 1450, 1650, 1850, 2050, 2250, 2450 mm |
Štandardná výška priechodu | 1970 mm a 2100 mm |
Výška priechodu na mieru | 1980 - 2700 mm |
Minimálna hrúbka dokončenej priečky | 150 mm |
Maximálna hmotnosť jedného dverného krídla | 120 kg |
Vonkajšia hrúbka puzdra | 125 mm |
Návody, certifikáty, reklamácie
Video montážní návody
Zameriavací protokoly
Dvere do stavebného puzdra
Materiály
- pozinkovaný plech
- hliníkové profily
- hliníková koľajnica
Lakování
- nelakujeme